mandag 16. september 2013

Johanne


I slutten av 2012 og starten av 2013 har eg vore så heldig å få vere ein av åtte teststrikkarar som har vore med på eit fantastisk eventyr forfatta og designa av Bitta Mikkelborg. Resultatet vert snart publisert mellom to permar, 52 par sokkar for liten og stor. Boka kan du bl.a. førehandsbestille her. Boka heiter "Sokker - strikking hele året". I denne boka er det sokkar for einkvar smak, for nybegynnarar og for dei meir erfarne, for godt voksne og for barn og premature. Bitta har tenkt på alle! I dag har me fått tillatelse frå den store sokkedronninga til å "terge" dykk litt etter litt på bloggar og på ravelry med dei flotte mønstra som kjem. Dette er det første eg legg ut, så skal eg prøve å legge ut eit kvar dag ei lita stund framover. Mønsteret på biletet over er Johanne. Det var mitt 22/52 par i 52ppvi. Mine sokkar er strikka i Sterk, pinnenr 2,5mm og det gjekk med til saman 91 gram.
Det er berre til å hive seg rundt og bestille boka, om du ikkje alt har gjort det, og glede seg til den kjem! :)

Eg har mange prosjekt som ligg ferdige, eller delvis ferdige (manglar trådfesting), men som manglar bilettaking. Så sjølv om bloggen ligg halvvegs død så kjem det litt, litt etter litt. ;)

6 kommentarer:

Siddis back home sa...

Det var noen alldeles nydelige strømper! Happy Knitting!

Siddis back home sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fru Helianthus annuus sa...

Flotte de er! Dere er gode, begge to (både strikker og designer mao!). Jeg har ikke bestilt boka enda, men det kommer jo ei jul hvor man må ønske seg ting (sier de) :)

Barwitzki sa...

Deilig er strømpene.
Det blir spennende med mer.
Jeg elsker fine mønster.
Ha en fantastiske uke videre.
Hilsen fra Viola.

Liv sa...

Flotte sokker du viser her!
Jeg gleder meg til boka kommer, og det er visst ikke mange dagene til nå:)

Kort og Søm sa...

Veldig fine sokker :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails