lørdag 15. februar 2014

Adventskalendergåver


Jada, eg jobbar fortsatt med å få ut alt frå 2013.
Kvar gong eg ser gjennom albumet og prøver å samle i hop det eg kan legge ut i lag ser eg at "Oi, der var noko og, det hadde eg jo gløymd". Så det blir litt kollasje framover så eg får dei ut og kan starte på 2014. :)

Barndomsveninna mi, Jorunn, og eg har dei siste to åra laga adventskalendarar til kvarandre. Det er veldig koseleg. I 2013 laga eg store delar av gåvene til henne.
Adventslysa oppe til venstre er IKEA lys. Eg har kopiert tekst over på silkepapir og brukt varmluftspistol til å få det på lysa. 
Ho fekk ei lilla lyslykt og ei raud, men det er to bilete av kvar med og utan lys i.
Det gjekk med 20 gram mandarin petit til den raude og 20 gram Marks & Kattens Bianca (HUV garn) til den lilla lyslykta. Eg hekla ei heilt lik lilla lyslykt til meg sjølv og.
Dei raude glasbrikkene er hekla i Mandarin petit og kanten er London gull. Her bør eg eigentleg springe på loftet å hente fram nøsta for å finne ut nøyaktig kva eg brukte av kvar, men, ja, dei veg 42 gram til saman. :)
Dei kvite make-up remover padsa er hekla i Mandarin petit og det gjekk med 25 gram.
Tøflane og gryteunderlaga er strikka og hekla i Eskimo og tova i vaskemaskin. Det gjekk med 171 gram til tøflane og 81 gram til gryteunderlaga.

Ja, då nærmar eg meg, litt etter litt. :)

7 kommentarer:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Du har iallefall vært flink til å laga gava.Åssa så mye fint. :-)

amylin sa...

Så mye flott du har laget! Ikke rart du sliter med å få med alt i bloggen fra 2013.

amylin sa...

Så mye flott du har laget! Ikke rart du sliter med å få med alt i bloggen fra 2013.

Ann Tove sa...

Godt å sjå at fleire ikkje har fått fram alt frå 2013. Her var mykje fint. Koseleg med det å lage adventskalender til kvarandre.

Ellen Svetlana Grønlund sa...

Flotte bilder :) ha en uke

Hanne sa...

Kjære fru Keilegavlen! Tusen, tusen takk for ei fantastisk helg. Det var utrolig koselig å endelig få prate med deg. Veldig kjekt å sitte sammen med deg på bussen og få skravlet litt. Du var utrolig hyggelig altså så det var kjempe synd vi ikke fikk skravlet litt mer før på bussen hjem, men det blir forhåpentligvis flere anledninger. Tusen takk for de kjempe hyggelige kommentarene du har skrevet på bloggen min også. Håper ikke det er lenge til vi treffes på treff igjen. Stor klem fra Hanne.

Anonym sa...

My brother recommended I might like this blog.

He was entirely right. This post truly made my day. You can not imagine simply how much time I had spent for this info!
Thanks!

My web blog :: dragons world hack

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails