lørdag 5. april 2014

Julegåver 2013


Ikkje mykje igjen no så håpar eg at eg kjem meg over i 2014. Eg trur eg har klart å samle resten av julegåvene her, pluss ei bestilling.
Øvst til venstre er Bella´s mittens strikka i dobbel Drops Alpaca. Desse var ei julegåve til ei niese i lag med FWSS hua øvst til høgre. Vottane er strikka ein fletterapport lenger etter tommelen, då dei elles vert litt korte. Det gjekk med 117 gram og dei er strikka på pinnenr 4,5mm.
FWSS hua til høgre er strikka med enkel tråd Drops Alpaca, pinnenr 3mm og her gjekk det med 52 gram. Det vart eit fint sett til ei flott niese på 16 som ønska seg vottar til jul.

Vesten vart til etter eg var på besøk hos ei veninne og datra hennar på 5 spurte meg: "Eg ser du har strikketøy i vesken din. E d te meg du strikkar?" Eg måtte jo sei som sant var, at det gjorde eg dessverre ikkje, men ho kunne jo fortelle meg kva ho ønska seg. Ønsket kom kjapt: "Eg ønskar meg en gensar, med stripar, hjertar og blomstar og så skal den være rosa og lilla". Vel, det vart ingen gensar, men det vart ein vest. Inspirert av Fanamønsteret. Her har eg brukt Duett og det gjekk med 224 gram. Og nok ein gong sidan eg ikkje har vore flink å oppdatere Ravelry og blogg jamnleg så hugsar eg jo sjølvsagt ikkje pinnestorleiken. Vesten er strikka i storleik 8 år.
Lynet McQueen vesten vart strikka til broren. Denne vart strikka i Lima og Lynet er brodert på i litt ulike typar fiber alt etter kva eg hadde. Her gjekk det med 141 gram, og nok ein gong anar eg ikkje kva pinnestorleik som har blitt brukt. Vesten er strikka i storleik 6 år.

Sløyfa som det er to bilete av er hekla i Muskat og det gjekk med 33 gram. Ei veninne fortalte meg rett før jul at sambuaren plutseleg hadde sagt at han ønska seg ei hekla sløyfe til jul. Ho kan ikkje hekle så ho sendte meg ei melding på Facebook, "har du tid? Kan du hekle ei sløyfe så kan eg overraske han med det på julaftan at eg faktisk har fått nokon til å gjere det?" Eg tok utgangspunkt i dette mønsteret og hekla den litt kortare. Håpar han har hatt den i bruk og er fornøyd. Sløyfa er i marineblått, som er litt vanskeleg å sjå på eit innebilete.

For fleire år sidan kjøpte eg mønster på pulsvarmarane Veyla og eg har lenge hatt utruleg lyst til å strikke dei, men det tok si tid før eg fekk gjort det. Desse er til ei god veninne til jul. Dei er strikka i Rauma Inca Alpakka, pinnenr 3mm og her gjekk det med 32 gram. 

4 kommentarer:

Finnskoghuldra sa...

Så mye flott du har strikka! :)
Heldige de som fikk dette :)
De pulsvantene var nyyydelige! :)
Håper du får en herlig lørdag :)

Laila sa...

Så mange fine gaver :-)

Bodil sa...

Her var det mykje fint. kjekt å få så flotte gåver.

moviehaha-88 sa...

thanks for the information very helpful I will use it in the future

ดูซีรี่ย์ Netflix
moviehd2024.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails